I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

luni, 14 mai 2012

Capitolul 10 : Extra Lung :D


   Am urcat in salvare cu Harry si am plecat spre spital .M-au dus repede intr-un salon si mi-au pus bangaje pe maini si pe picioare pentru a vindeca ranile . Era 20:45 , Harry l-a sunat pe Louis sa vina sa ne ia . Dupa 20 de minute ajunse cu Liam .
-Andra! Cum te simti ? - Liam imbratisandu-ma cu blandete
   Louis il imbratisase pe Harry ! Ahaha Larry .


-Vino aici ! Louis
    Am urcat in masina si am plecat. Louis conducea..cam repede . Cand am ajuns la trecerea de pieton, o babuta , nu stiu de pe unde a aparut a iesit deodata in strada . Louis franse brusc . 
   Babuta isi ridicase bastonul..cred ca il injura pe Louis . El scoase capul pe geam si salutase babuta asa cum saluta un soldat , cu mana la frunte . Liam isi puse mainile in cap . 
-Louis,de abia am plecat de la spital , tu chiar vrei sa ne intoarcem acolo ?? - Liam
-Ramai calm prietene ! - Louis batand cu palma pe spatele lui Liam
-Zayn mi-a trimis un mesaj , trebuie sa mergem sa cumparam de mancare . -Harry
-Intoarce la dreapta spre Carrefour . - Liam
     Ne-am dus la supermakert , noroc ca nu mi se vedeau bandajele,aveam bluza si pantaloni lungi . Harry primea prin mesaje de la Zayn ceea ce trebuia sa cumpere . Louis fugea de la un raft la altul , Harry citea ce trebuie sa ia  si Liam mergea cu carutul langa mine ..
 -...lapte,cereale,salam,ceai de lamaie ,paine,pulpe,cornuri,chipsuri,ursuleti de guma ,stiksuri...-Harry
   Louis se opri si se uita la Harry . 
-Asteapta putin ! - Louis
  Harry suna pe cineva..


-Niall tu esti ? - Harry
-Da ! Mi-ai luat ce ti-am spus ? - Niall
   Harry isi puse mana in cap , noi am inceput sa radem
-Da le-am luat ! Acum da telefonul la altcineva sa zica ce mai trebuie ! Si ma refer la mancare nu la dulciuri - Harry
   Il auzeam pe Niall cum radea in telefon .
     Ne-am dus la casa si am plecat . Cand am ajuns in fata casei Zayn si Niall iesise ca sa ii ajute pe Liam si Louis cu sacosele . Harry ma ajuta sa cobor din masina si sa intru in casa . 
-Andra ! Bine te-ai intors ! - Zayn imbratisandu-ma usor
-Andraa ! - Niall aruncandu-se in bratele mele ...chiar si cu toata durerea pe care am simtit-o l-am strans si eu tare in brate 
-Niall mai usor ca e bandajata !  - Liam
-A scuze scuse ! - Niall , ma pupase pe obraz si fugi sa isi ia sacosile din mainile lui Louis . 
   Cand am intrat in casa Eleanor,Lori si Na' imi sarise in brate , Danielle era in bucatarie dar veni si ea repede sa ma ia in brate..dupaia Vitty ce cobora scarile in fuga .
-Puriceeeee !...mda :)) asa ne strigam noi in Italia ! 
-Usor usor ! Purice vino aici ! - i-am spus facand 2-3 pasi in spate pentru ca venea cu viteza
-Purice ? - Zayn ca nu reusea sa se opreasca din ras impreuna cu Harry, Niall si Louis . 
    Niall radea intr-una repetand purice . Vitty il fiza cu spranceana ridicata . Dupaia au inceput toti sa rada . 
 -Ma duc sa ma schimb . - Eu
    Am urcat sus si m-am schimbat mai comod . Du cateva minute veni si Na' . 


-Pot sa intru ?- Na'
-Na' ! Intra .
-Harry a dormit aici cat timp nu ai fost..adica..mai mult plangea . - Na'
-Na'...tu stii cat iubesc baiatul asta, nu gasesc cuvintele potrivite ca sa il descriu..dar..nu vreau ca fanele lui sa ma urasca pe mine sau pe el , toate amenintarile care o sa le primim , nici nu o sa mai putem iesi din casa..si cu atatea fete extrem de frumoase care ii sar in brate...de ce m-a ales pe mine ?
-Andra..gandesti prea negativ...Harry stie ca tu es...-Na'
   Harry ciocni la usa . Frumosii lui creti rasareau de dupa usa . 
-Pot sa intru ? Daca nu va deranjez ? Harry
-Intra,tu ii poti explica mai bine , eu cobor jos - Na' . Ma pupase pe obraz si iesi.
-Andra ...nu trebuie sa te indoiesti de ceea ce simt pentru tine . Esti speciala , ai ceva unic , care a iesit in evidenta printre atatea fane . Fanele o sa inteleaaga , si pe ele le iubesc , fare ele nu suntem nimic dar ceea ce simt pentru tine este complet divers.
   Nu i-am raspuns,i-am zambit si atat. M-a luat de obraji , m-a pupat pe frunte si dupaia..un mic si dulce sarut . 
 Am coborat jos si am mancat . Era deja tarziu..23:45 , vroiam sa ma duc la scoala a 2-a zi asa ca i-am pupat pe toti si am urcat sus . Eleanor se mutase la noi deci dormea con Louis.
   Cand am ajuns in camera am primit un mesaj de la Harry..
    "Pot sa dorm cu tine ? :o3 " - Harry
   Am deschis usa de la camera si m-am gasit cu el in nas..
-Ok..DORMIM amundoi ! - Eu
-Mersi, dar de ce ai ridicat vocea cand ai zis Dormim ? - Harry razand
-Intra si taci ! Cum ai sa faci cu hainele pentru maine la scoala ?
-Ne trezim mai dimineata si trecem pe acasa la mine - Harry
-Sambata baietii se muta aici ! - Louis
   Ce puteam sa zic..eram extrem de fericita . M-am spalat pe dinti, Harry a luat o pereche de pijamale de la Louis si ne-am bagat in pat . Am adormit imbratisati . 
(Cred ca m-am lasat dusa de valuri si am scris cam mult :D )

4 comentarii: