I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

duminică, 6 mai 2012

Capitolul 3

Am urcat in masina si am plecat ...Ne-am plimbat prin oras,am mancat cate o inghetata dupaia ne-am dus la un super market . Louis il plimba pe Harry cu carutul.Niall deja incepuse sa ia de mancat..eu cu Liam apasam pe butoanele jucariilor,Na' si Lori se uitau la incaltaminte iar Zayn continua sa o fixeze pe Vitty . Dupa 2 ore jumate am iesit din magazin..fiecare cu cate o sacosa in mana.Am urcat in masina si la 16:30 eram acasa . 


-Buna,voi trebuie sa fiti fetele din Italia.Eu ma numesc Johannah,sunt mama lui Louis . Ma puteti chema Hanna.
-Buna ziua ! Eu sunt Lorena,ea e Vittoria,Nataly si Andra. 
-Incantate de cunostinta - toate in grup . 
     Era o femeie de treaba , o stiam deja din poze,dar in realitate era mult mai frumoasa si foarte simpatica.
    Am intrat in casa,am asezat la locul lor tot ceea ce am cumparat . Dupaia m-am dus spre camera mea .  Usa de la camera Vittoriei era deschisa asa ca am intrat putin . 
-Harry a spus ca Zayn te place ! - I-am spus Vittoriei
-Da voi nu aveti altceva de vorbit ? spuse razand..si un pic imbujorata
-Haha. Nu ! Ma duc sa imi fac un dus,dupaia ma pensez si imi fac unghiile !
-Tu chiar vrei sa fii perfecta maine nu ?
-Da ! 
  Am iesit si m-am dus sa imi fac dus .Dupa 20 de minute am iesit,m-am pensat si m-am pus sa imi fac unghiile . Ceilalti nu stiu ce faceau . 

La 18:15 mi-am terminat unghiile . In casa era liniste,cred dormeau toti.Am iesit la geam .
-Psst ! - era Na'
-Ahahaha ce faci ?
-Shht . ceilalti dorm !
-Vino la mine in camera  .
    Na' venise la mine in camera,am iesit pe fereastra . Ne uitam cum treceau oameni pe strada . Faceam poze si ascultam muzica la casti . Pana la 20:18 am vorbit despre toate tampeniile .


-Pot sa intru ? - Harry
-Da,sigur . Intra ! Eu .
-Trebuie sa coborati la masa . 
-Ok eu ma duc ! - Na' fugise . vroiam sa ii spun sa astepte dar nu ma avut timp..a facut-o intentionat :))
-Ehm..coboram ? - eu ..nu stiam ce sa zic..eram pentru prima oara singura fata in fata cu Harry.
-Ok . Zambi...normal am zambit si eu
-Ai gropite  - imi spuse apucandu-ma de obraji
-Harry trebuie sa te invat sa filtrezi - spuse Zayn de langa usa 
-N-am nevoie ! - ii raspunse Harry razand si arucandu'i cu o perna
   Am coborat jos . Masa era pregatita. Pulpe la cuptor cu sos si cartofi.Hmmm :X 
Ne-am asezat la masa . Glumeam , radeam de Niall care continua sa isi umple farfuria si Liam ca se juca cu cartofii. Era 21:45 .
-Noi ne ducem acasa.Trebuie sa ne pregatim pentru maine - Liam
-Venim sa va luam la 7:40 - Zayn
   Liam,Niall,Zayn si Harry au plecat. I-am pupat pe toti de noapte buna,am ajutat-o pe Hanna sa stranga masa si ne-am dus in camerele noastre sa ne culcam .M-am pieptanat si m-am schimbat in pijamale.Aveam totul pregatit pentru a doua zi . Louis veni sa ma pupe de noapte buna,su duse si la Na',Vitty si Lori...Vise placute !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu