I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

vineri, 25 mai 2012

Capitolul 13


-Poftim ?? - Lori
-Mergem in Irlanda la baieti - Eleanor
-Tu glumesti ? - Na ' 
-Nu ! - Elenor si Danielle
-Pai cand ? Unde si cum ?? - Eu
-Azi la 13:30,in Irlanda cu avionul ! - Danielle
-E 11:20 !! Grabiti-va ! - Eleanor
-Asteapta,cat o sa stam , trebuie valize, haine ?? - Vitty
-O sa stam doar 3 zile , nu va luati valiza mare , o sa ne cumparam de acolo si alte lucruri-Danielle


            Am pus cateva haine inntr-o geanta,rimel,creion,pudra..chestii de fete . La 12:30 eram in aeroport , trebuia sa facem cheek-inul . Dupa o ora jumate eram in avion , se pregatea sa decoleze  . Drumul dura 1 ora si 40 minute . Eu eram cu Na' si Eleanor, iar in spate Danielle,Vitty si Lori . 
          La 15:30 eram in aeroportul din Irlanda.Am luat un taxiu si ne-am dus spre studiol de inregistrare unde erau baietii.
-Sunteit sigure ca stiti unde mergem ? - Vitty
-Da,nu e prima oara ca mergem acolo - Danielle
         Ajunse in fata studioului,Eleanor si Danielle s-a dus la o cofetarie ca era aproape sa cumpare ceva de mancare,ne-au spus sa intram ca ne gasim sus . In fata usii era un paznic..o gorila ! Vitty ..increzatoare si cu mare tupeu in ea trece de gorila si vroia sa intre .
-Tu unde crezi ca mergi domnisoara? - gorila tragand-o de mana sa se intoarca
-Ne intalnim cu prietenii nostri ! - Vitty
-Da,da toate spun asa ! Si eu sunt Regina Elisabeta !!! 
    In acel moment Zayn iesise la geam . Ramase surprins sa ne vada acolo . 
-Fetelor! Ce faceti aici ? Veniti sus ! - Zayn
-Am venit sa va vedem dar Regina Elisabeta nu ne lasa sa intram !  - Vitty
-Regina ce ? John le cunoastem lasale sa intre. Unde sunt Eleanor si Danielle ? - Louis
-La cofetarie ! - Lori
-La cofetarie ?? Ok , pauza baieti . Mancareee ! Niall
-Putem sa urcam sau contiuam sa tipam la geam ? - Na ' 
        Gorila ne-a lasat sa intram , am urcat sus la baieti , i-am imbratisat pe toti . Dupa 10 minute venisera si Danielle si Eleanor cu 10 feluri de prajituri . Niall vroia sa fie sigur ca gustase orice aroma . Ne'au cantat 3 melodii care erau pentru noul album . Wow . 
    Dupaia ne-am dus direct la hotelul unde baietii erau cazati . Eram toti morti de oboseala . Hmm hotelul era destul de ..luxos..tipic One Direction . Fiecare avea cate un pat unde intrau  10 persoane -.- .  Fiecare s-a culcat pe unde a apucat . Cred ca eram toti in 2 sau 3 paturi . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu