I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 5 mai 2012

Descrierea povestii


Buna , numele meu este Andra . In 2 zile va trebui sa plec in Marea Britanie impreuna cu Lorena,Nataly si Vittoria..eu le strig Lori,Na' si Vitty. Sunt cele mai bune prietene ale mele .Locuim in Italia,Reggio Calabria . Eu m-am mutat aici acum ceva timp . Suntem in al 4-lea an la Liceul de Arta dar pentru a invata mai bine limba engleza ne-am decis sa facem o vacanta de studiu in Marea Britanie.Nu avem informatii despre familia care o sa ne gazduiasca sau depre scoala la care o sa mergem...Asta o sa aflam cand o sa ajungem la Londra...mai exact un orasel mai mic la cativa kilometri distanta de Londra . 
    
Acestea suntem noi : 


Andra(Eu) - 18 ani . Parul lung saten cu varfurile blonde , ador pisicile si One Direction  .









Nataly ( Na' ) - 18 ani.Alta la fel ca Vitty, are parul lung saten deschis.Iubeste cateii si este si ea fana One Direction.


















Lorena ( Lori ) - 18 ani . Parul mediu saten mai inchis . Ii plac delfinii si este si ea fana One Direction .












Vittoria ( Vitty ) - Are 18 ani abia impliniti.Este alta 1,65 , are parul lung saten.Nu ii plac pisicile si este si ea fana One Direction.




Da ! Cel mai frumos lucru care il avem in comun este dragostea noastra pentru One Direction.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu