I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 12 mai 2012

Capitolul 8 - Concert cu final neplacut

-Andra,trezeste-te...-Eleanor
-Cat este ceasul ? i-am spus stergandu-ma la ochi
-8:10..Vii cu mine , Lorena,Vittoria si Nataly la cumparaturi ?
-Ok . 
   M-am ridicat usor,am deschis fereastra sa intre aer,m-am imbracat comod si am iesit . Am urcat in masina lui Louis si am plecat spre SuperMarket. Eleanor conducea.
-Vitty , Louis a spus ca Zayn te place..-Eleanor
-Stiam eu ! - 
-Ehm..da..ehm..-Vitty...era rusinata
  M-am intors spre ea , eu eram in locul din fata..era rusinata..ascundea ceva..
-Vitty..ce se intampla intre tine si Zayn - Na'
-Ok..eu si Zayn suntem impreuna de 2 zile !- Vitty
   Eleanor opri brusc masina . Se intoarse spre Vitty . 
-Yeah ! In sfarsit  - Eleanor 
   Incepusem toate sa radem . Lory o lovea cu cotul si Na ' ii facea din sprancene . Cineva din spatele nostru clancsona , era un om cand  ne-a depasit Na' a scos capul pe geam si i-a spus sa taca.
   La supermarket am cumparat cornuri..biscuiti..chestii sa le avem pe drum .La 9:30 am ajuns acasa . Era doar Louis ce se plimba doar in pantaloni prin casa ...
                                ...Dupa 1 ora jumate..in autobuz . 
-Eu vreau ursuletii rosii ! - Eu
-Nu ! Ii iau eu ! - Niall
-Eu sunt fata ! Tu i-ai pe aia verzi !
-Numai sunt ! -Niall
-Atunci ia alta culoare !
-A mai ramas doar rosu !-Niall
-Ok , deci au ramas doar pentru mine !
   I-am luat punga cu ursuleti din mana.El a apucat-o si tragea de ea . Ceilalti radeau de noi . In final am impartit ursuletii in jumate .
...Era 19:20  . Eram ajunsi de mult timp,baietii au repetat cantecele si au plecat pe scena . Noi am ramas in spate . Intr-o camera. Dupa concert cativa fani au venit pentru a face poze cu ei si pentru autografe . Eu aveam aparatul in mana pentru ai face o poza lui Niall cu o fana . Din greseala i-am facut o poza lui Harry..in poza era si un baiat care se apropia de el..cred ca era un Directioner Boy . N'am reusit sa vad ce a facut pentru ca erau multe fane in fata mea . Dupa putin timp , era mai liber , numai erau asa multe fane . Dintr-o data in fata mea venise un baiat,acel baiat care era si langa Harry mai inainte , ma ia in brate si ma saruta dintr-o data . L-am impins imediat si l-am vazut pe Harry  ce iesise nervos trantind usa . 


-Ce crezi ca faci ? - Zayn venind spre acel baiat
-Paza dati-l afara ! - Louis
  Garzile de corp l-au luat si l-au dat afara . 
-Ce s-a intamplat ? - Liam
-Nu stiu, a venit deodata. Unde este Harry . ? - incepusem sa plang..
-Linisteste-te il cautam noi si ii explicam . - Niall
   Eleanor venise si ma luase in brate. Lori,Vitty si Na' erau in alta camera.
-Stai linistita o sa ii explicam noi ce s-a intamplat - Eleanor
-Mersi , dar vreau sa il vad..nu stiu unde a plecat - Eu
    1 Nou mesaj - Harry "Vino pe plaja daca vrei sa vorbim . Te astept in fata statuii"
-Cine e ? - Eleanor
-Harry e pe plaja , ma asteapta la statuie .. - i-am spus fugind ...
    Fugeam cat mai repede,vroiam sa ii explic lui Harry ca nu cunosteam acel baiat. ..

      " In spatele scenei Louis venise cu Harry .
         -Eleanor unde e Andra ? - Louis
         -Harry ! Andra a fugit mai inainte,a primit un mesaj de la tine ca o astepti la statuie .-Eleanor
         -Poftim ?? Eu nu mai am telefonul ! Nu il mai gasesc ! - Harry
         -Trebuie sa o cautam pe Andra ! - Liam
         -Cineva i-a intins o capcana !- Zayn
         -Sa mergem ! Nu vreau sa i se intample ceva ! - Harry .
         -Eleanor tu ramai aici cu fete , o sa va duca Paul la hotel. Te sunam noi ! - Louis
     Baietii au urcat in masina si au condus cu viteza pana la statuie ."

          Eu continuam sa alerg,stiam unde este acea statuie ..Harry mi-a aratat-o din autobuz...Am ajuns acolo si nici urma de Harry . 
          1 Mesaj Nou - Harry  "Te-am vazut , vino pe plaja , sunt aici "
    M'am indreptat spre plaja..imi era putina teama..nu prea era lumina ..
      Am ajuns pe plaja..
-Harry unde esti ?
-Aseaza-te ! Daca tipi o sa o incurci !...
     Am scapat telefonul din mana...cazuse in nisip...imi puse ceva la gura..si dupaia..nu stiu ce s-a intamplat ...
   Urmatorul capitol o sa fie facut din punctul de vedere a baietilor . O parere ceva ? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu