I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

vineri, 25 mai 2012

Capitolul 14




-Andra, trezeste-te - nu stiu cine era..dar nu inteleg de ce de fiecare data cineva trebuia sa ma trezeasca ! 
-Andra,da-te jos !! - mda ..cu o voce mai ridicata am recunoscut-o era Na '  . Nu am bagat-o in seama , peste 2 minute m-am trezit cu o palma peste ochi ! Am deschis ochii , eram gata sa ma tip la Na'...dar defapt era Zayn intorcandu-se imi dadu o palma peste ochi . 
-Ahahah , deci asa trebuie sa te trezim ! Na' 
-Ahaha, amuzant ! Cat e ceasul ?
-8:30  . Ridica-te - Na'
-Iesi si lasa-ma sa dorm ! Poimane trebuie sa ne ducem la scoala ! Dispari !
-O sa ne intoarcem la scoala peste o saptamana. Fac nu stiu ce concursuri si nu trebuie sa ne ducem . Acum da-te jos , trebuie sa o conducem pe Danielle la aeroport. 
-La aeroport? De ce ? Unde pleaca ?
-Are probe de dans pentru un videoclip . 
     In sufragerie erau toti imbracati , Danielle avea geanta pregatita.Numai Zayn dormea .
-Noi o conducem pe Danielle la aeroport,dupaia mergem sa ne plimbam-Eleanor
-Baietii nu vin ? - Vitty
-Trebuie sa mergem la un interviu in 20 de minute - Liam
-Ehm..Zayn inca doarme ! - Na'
  Louis se duse sa il trezeasca pe Zayn . Noi ne-am dus la aeroport . Avionul era la 11:30 . Dupa-amiaza ne-am plimbat, seara am iesit cu baietii intr-un parc . In urmatoarea zi baietii nu aveau nimic de facut asa ca Niall ne-a aratat locurile care le cunostea in Irlanda. A doua zi la 16:50 aveam avionul ca sa ne intoarcem la Londra . 
 #Acasa la Londra . 
   Eram abia ajunsi acasa, era 19:55. La cina ca de obicei , glumind , razand , In zilele in care am lipsit parintii lui Liam,Niall,Zayn si Harry le-au adus lucrurile in casa lui Louis , Inca nu au impartit camerele ..asa ca Lori dormea cu Na' , Vitty cu mine , Harry cu Zayn , Niall cu Liam si Louis cu Eleanor . 
    Am deschis sertarul sa imi iau pijamalele si imi cazuse jurnalul . 
Nu am m-ai scris de cand eram in avion ..sa venim aici .


    " Draga Jurnalule,
    Nu ti-am mai scris de mult timp...lucrurile merg foarte bine . Abia m-am intors din Irlanda.Ceilalti sunt prin casa..pe Louis il aud cum tipa la Niall ca a castigat jocul la Playstation . Lori e in camera ei asculta muzica. Acum am o mica vacanta de o saptamana , la scoala se fac nu stiu ce concursuri cu scolile si noi nu trebuie sa ne ducem . S-au intamplat multe lucruri..unele chiar grave..am fost la scoala doar de 2-3 ori . Na' in ultimul timp petrece mult timp cu Niall..hmm cine stie poate se plac . Acelasi lucru despre Vitty , Zayn o fixeaza mereu , rad impreuna si in fiecare seara stau pe terasa . Lori inca nu a resit sa il uite pe fostul..Luca . Eu...mai nou sunt chemata " Domnisoara Styles "..da..el..Harry..Harry Styles..ochi verzi..cretii lui perfecti..gropitele care le face cand zambeste..nu am putut sa nu ma indragostesc de el...."
-Deranjez ? - 
-Nu nu , intra ! - i-am raspuns ascuzand jurnalul 
-Pot sa dorm cu tine..?..Vittoria doarme cu Zayn . 
 -Harry nu mai face ochii de catel si vino in pat ca e tarziu . - Eram pe marginea patului . Isi dadu papucii jos si se aruncase in pat..BOOM ! 
El statea comod in pat iar eu zburasem pe podea . Nu reusea sa se abtina din ras dar imi intins o mana ca sa ma ridic . 
-Ce s-a intamplat ? - Liam si Louis  intrand speriati in camera si Niall care trecuse pe sub mana lui Liam.
-A cazut din pat ! - Niall incepuse sa rada
-Te-ai lovit ? - Lori venind spre mine
-Ma doare..fundul ! 
   Niall si Harry nu reuseau sa se abitina din ras..ce-am spus ?? Am zis ceea ce ma durea !
Au iesit din camera si ne-am bagat in pat..care chiar daca era destul de mare , Harry luase in brate ingramadindu-ma . 
-Maine trebuie sa iti vorbesc . - Harry
-Despre ce ? Spune-mi acum . 
-Iti voi spune maine  .
-Atunci de ce mi-ai spus de pe acum? Ca sa ma faci curioasa ?? Acum spune-mi.
-Nu acum . Maine ! Ma pupase pe obraz si puse capul pe perna . 



4 comentarii:

  1. mai pune.ca sunt curioasa ce-i spune:X

    RăspundețiȘtergere
  2. vaii , cand pui continuarea :X? abia astept
    sper ca Niall sa fie cu Na' :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii va cer mii si mii de scuze ca nu am mai intrat pana acum . mi s-a stricat cheia de la internet si numai mergea acum am cumparat alta . maine am sa ajung acasa la 7 si ceva si am sa pun continuarea. va puup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. e superba.....cand pui continuarea???...sunt curioasa ce vrea sa ii spuna Harry:*

    RăspundețiȘtergere