I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

duminică, 6 mai 2012

Capitolul 4

07:00 Suna alarma !
 M-am dat jos din pat mai mult adormita . Am deschis fereastra.Afara era destul de cald.M-am spalat,imbracat,machiat..rimel,creion,pudra si gloss,parul l-am lasat desprins, am luat geanta la 07:30 eram gata.O bluzita un pic larga crem cu o pereche de pantaloni lungi.
   Am coborat jos in sufragerie care e comuna cu holul si bucataria.Niall,Harry,Zayn si Liam erau pe canapea.
-Neata ! - le-am spus indreptandu-ma spre ei pentru ai pupa.                -Neata si tie ! -toti
-Unde sunt ceilalti ? - i-am intrebat..in 5 minute trebuia sa plecam si nici urma de Na'.Vitty,Lori si Louis.
-Nataly si Lorena coboara scarile - imi spuse Liam indicand spre scari
-Louis mereu intarzie - Harry
-Vittoria ?-- intrebase Zayn...stiam eu ca ii cam place de ea.
     Dupa 10 minute cobori si Louis . Era 7:45 . Am iesit din casa am urcat in masina si am ajuns la liceu..

Era urias acel liceu si aglomerat..tocilari,fotabalistii,majoretele,fetele si baietii normali..emo..si fetele Barbie . 
In fine..am intrat in liceu, baietii ne-au condus spre secretariat,ne-au dat cheile de la dulapioare,cartile si orarul .
Prima ora ..Istorie,sport,engleza,stiinte,geografie si muzica . 
-Sa mergem in clasa,avem istoria si trebuie sa se sune - Harry
-Bancile sunt cate doua sau cate una ? - eu
-Cate doua...te asezi cu mine ? Harry cu un zambet laaarg
-Normal ! eu cu un zambet 32 de dinti :D
Ne-am dus in clasa,ceilalati erau deja intrati si asezat,eu si Harry ne-am dus in penultima banca.In spatele nostru era Na' si Niall iar in fata noastra Louis si ..Eleanor :X
-Eleanor ele sunt Andra si Nataly,fetele pentru vacanta de studiu.- Louis
-Incantata de cunostina - Eu si Na' 
-Buna fetelor ! - Eleanor luandu'ne in brate . Dar nu erau 4 fete ?
-Lorena si Vittoria sunt in 4B - Harry
-Ok,veniti sa va fac cunostiinta cu 2 prietene . - Eleanor luandu-ne de mana
Harry si Louis erau fericiti..Niall manca cipsuri !
-Ele sunt prietenele mele Katty si Jessy . Ele sunt Andra si Nataly , sunt in vacanta de studiu .
-Incantate de cunostiinta - Noi
-Ne face placere sa va cunoastem . Katty si Jessy
Profesoara intrase in clasa. .Ne-am dus la locul nostru sperand ca nu o sa ne puna sa ne prezantam. Ghinion ! A facut-o . 
Orele treceau repede cu Harry langa mine care ma facea sa rad mereu  . La pranz am coborat jos si ne-am dus pe bancuta din spatele scolii.Am mancat cate un corn..si am vorbit..nimic altceva.Dupaia ne-am intors in clasa continuand cu stiinte,geografie si muzica. 
14:00 in sfarsit orele s-au terminat . La iesire Harry mi-a spus ca vroia sa imi arate un loc . O sa ne intoarcem mai tarziu acasa.
-Harry unde mergem ? 
-Ai sa vezi cand o sa ajungem - imi spuse apucandu-ma de mana..nu m-am impotrivit..:)
Am mers pe jos circa 15 minute..dupaia am trecut prin niste copaci..si am ajuns la un lac . Un lac maricel cu cateva ratuste,iarba flori si un leagan de lemn.
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu