I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

luni, 7 mai 2012

Capitolul 5 - O zi cu Harry

 Ne-am asezat pe iarba . Pentru vreo 5 minute nici'unul dintre noi nu a vorbit..
-Stiati ca o sa locuiti in casa lui Louis ? Ca o se ne intaliniti pe noi ? - ma intreba Harry
-Nu.Nu stiam absolut nimic.Parintii Lorenei ne-au scris in scrisoare unde o sa mergem,dar ne-au zis sa o deschid cand ajungem aici . 
-Cum a-ti reactionat cand a-ti citit scrisoarea ?
-Pai nu am terminat de citit pentru ca Lorena il vazu pe Louis iar  Vittoria incepu sa tipe ! 
   Incepuse sa rada . Am mai vorbit vreo 20 de minute despre prostii..dupaia incepuse sa ma intrebe despre Italia..despre scoala,familie,prieteni..
-Prietenul tau ce a spus cand a stiu ca o pleci pentru 1 an ? - Harry..cu o fata putin mai trista..
-Prietenul meu...
   Era mai trist..se vedea in ochi lui..
-Priteneul meu nu exista !
    Si din nou Harry cu zambetul lui pana la urechiuse care erau ascunse subt frumosi lui creti :X
   Atmosfera se linisti .Incepuse din nou sa glumeasca...Era 15:30 ..Si incepuse sa ploua..cam tare .
-Eu zic sa plecam ! - Eu
-Ok.Mergem acasa . O sa creada ca am disparut ! - Harry


  Am inceput sa fugim printe copaci pentru a nu ne uda .La un moment dat am ajuns la o balta si fara sa bag de seama Harry se oprise brusc pentru nu a calca in ea..eu nu l-am vazut asa ca m-am izibit in el si am cazut cu mainele in balta . 


-Scuze ! - i-am spus razand...Chiar daca eram pe jumatate murdare nu ma puteam opri din ras
-Eu m-am oprit ca sa nu ne murdarim ! Insa vad ca nu a functionat,esti  pe jumatate uda si plina de pamant . 
-Nu sunt eu ceea care s-a oprit brusc fara sa anunte ! - Eu ..continuand sa rad
       Dupaia m-a ajutat sa ma ridic.Dar domnul Hazza nu vroia sa mearga acasa . Asa ca pe ploaie ne-am dus sa ne plimbam prin parcuri ...Am mers vreo 20 de minute , uzi din cap pana in picioare iar eu cu o durere di picioare ..ne-am oprit la un alt lac . Acesta era amenajat special,flori,gardulet,lebade,ratuste . Ne-am asezat pe banca . Inca ploua..putin mai calm . 
-Vreau sa facem ceva in seara asta - Harry
   M-am intors spre el cu o privire gen " Ce naiba ai spus ? " . El incepuse sa rada.
-Nu ma refer la acel ceva ! Vroiam sa zic ca ar fi frumos in seara asta sa stam trezi . Toata noaptea .
-Aaa...pai si cum ? Daca stam in casa o adormim . 
-Stam afara..ne plimbam..vreau sa ne imbatam!
-Harry..stii ca maine e marti . Avem scoala .Daca stam trezi si beti toata noaptea nu cred ca o sa reusim sa mai mergem la scoala .
-Ok..atunci ramane pentru sambata seara ?- Harry
-Normal ! :D 
   Dupaia din instinct m-am uitat la ceasul telefonului.
-2 apeluri pierdute de la Na',3 de la Vitty,1 de la Lori,3 de la Liam,1 de la Zayn,2 de la Niall si 4 de la Louis . - i-am spus lui Harry..
-Ne-au dat disparuti! Maine bine sa mergem acasa . 
  Dupaia si Harry primi un mesaj .
 "Harry ce faci ? Am sunat-o toti pe Andra si nu raspunde la telefon.Suntem ingrijorati. Sun-o si tu sau dute si caut-o. Tu unde esti ? Afara ploua ! Vino acasa ! " - Louis
   Harry incepu sa rada .Imi arata mesajul si ii raspunse . 
  "Andra e cu mine !Ajugem mai tarziu acasa "
Mai tarziu? Trebuia sa ma pregatesc pentru a doua zi de scoala si el avea chef sa ajungem tarziu acasa.
  Raspuns del a Louis " Adu fata acasa ! Harry pe unde umbli ?"
-Gata nu ii mai raspund ! Mergem acasa ? - Harry
-Pentru binele nostru DA ! 
   Am inceput sa radem . ..si am plecat. ..
Cand am intrat pe usa  . Pe canapeaua din sufragerie era Louis si Liam.Naill era pe covor se uita la Tv . 
-Harry daca mai dispari asa fara sa anunti, n-ai sa o mai vezi pe Andra ! - Louis 
-Si eu te iubesc frate ! - Harry razand
-Duceti-va si schimbati-va . Sunteti uzi din cap pana in picioare .
 I-am lasat pe baieti si m-am dus sa imi fac un dus si m-am scimbat in pijamale.Mi-am uscat parul si m-am dus sa vad ce fac fetele.Lori si Na' erau la Pc . 
-Andra unde ai fost toa...
-Va spun maine ! 
  Le-am spus si am iesit din camera..nu aveam chef sa le raspuns la sutele de intrebari care mi le-ar fi pus .Vitty nu era in camera . Am coborat jos in sufragerie sa o caut . 
-Unde este Vitty?
-Cine ? - Liam
-Vittoria ! 
-Aaa..Vittoria..sau Vitty cum o chemati voi e pe terasa din spatele casei cu Zayn . 
-A ok..! E 20:35 mancam ? Sunt obosita si vreau sa ma culc . 
-Da ! Mancam ! - Niall
-Hanna nu este ?-Eu
-E la munca..nu vine in seara asta - Louis
   I-am chemat pe toti si ne-am asezat la masa . Am mancat pulpele cu cartofi care mai erau ramase.Dupaia am salutat baietii si fetele si m-am dus sa ma culc.
Imi pregatisem hainele si cartile pentru a doua zi . Am vrut sa ma bag in pat dar cineva ciocni la usa mea ..
-Harry ce este ?
   Deschizand usa..
-De unde stiai ca sunt eu ? intrebase razand
-Pentru ca ceilalti nu bat la usa !
-Pai..si daca te schimbi ?
-Ma schimb mereu in baie !!!
-Ok . Maine la 7:30 poti sa vii la leaganul unde am fost azi ?
-La 7:30. De ce ?
-Tu doar vino !
-...Ok . 
     Ma pupase pe obraz si iesi . Am stans lumina si cu un zambet pana la urechi am pus capul pe perna . Somn usor  !
..Dupa 10 minute ecranul telefonului se luminase si suna . 
   1 Mesaj primit de la Harry
  "Am uitat sa iti spun noapte buna :( " - Harry
  "Noapte buna :* " - i-am raspuns
  "Noapte buna :*:* "


   
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu