I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 12 mai 2012

Capitolul 9 - Lacrimi

 
(Dati play..capitolul se potriveste cu melodia..ii da un inteles )
M-am asezat usor usor pe nisip..imi puse ceva la nas...si dupaia nu imi mai amintesc.
    Baietii ajunse'ra la statuie,s-au dus si pe plaja .
-Nu raspunde de telefon - Liam
-Asteapta sa vede o lumina - Niall
-Telefonul Andrei ! - Zayn
   Harry citi cele 2 mesaje...incepu' sa planga..Zayn si Louis nu reuseau sa il calmeze.Au chemat politia.
-De ce ? Abia a iesit din spital si acum este in mainele unui nebun..-Harry
   Politia venise . Baietii le-au explicat tot ce s-a intamplat . Harry le dadu codul telefonului , politia reusi prin GPS sa gaseasca unde ne aflam .
-Eleanor,Andra a disparut . Ne ducem cu politia sa o cautam . Ramaneti la hotel .-Louis i trimise un sms .
-Sa mergem - Liam
    Indicatiile i-au dus pana in port . Au gasit telefonul si o scrisoare .
        "Credeati ca o sa ma prindeti usor ? Daca o vreti inapoi , intoarceti-va imediat la Londra ."
Politia luase amprentele de pe telefon . 
   Harry plangea intr-una . A doua zi de dimineata au plecat spre Londra . La 11 erau ajunsi . In fata casei Louis gasi o alta scrisoare . 
         "In sfarsit a-ti venit..Daca o vreti inapoi..azi la 13:00 veniti la podul de la marginea orasului cu 5 mii de dolari..daca nu..Adio Andra..inca este in viata.dar nu si sanatoasa . "
-Daca il prind il omor cu mainile mele - Zayn
     Au intrat in casa , Louis si Niall au chemat politia,Harry era pe canapea si Liam statea langa el . Zayn o tinea in brate pe Vitty..plangea si ea. 
-Sa mergem,fetelor ramaneti aici - Liam
      Baietii au plecat spre depozit impreuna cu politia . Cand au ajuns acolo nu eran nimeni..decat o alta scrisoare..
    "Inca nu ..trebuie sa mai sufere putin..asteptati urmatorul meu indiciu..pana atunci rugati-va pentru ea "       impreuna cu bratara mea rupta in 2 care mi-a dat-o cadou Harry . 
   -Numai suport ! Vreau sa o vad si sa o tin in brate - Harry plangand...
-O sa o gasim ! -Louis luandu-l in brate

*Eram singura,legata de maini si de picioare..de ce imi faceau asta ? Nu stiu unde erau plecati..singurul lucru care mi-a atras atentia a fost un telefon pe masa..m-am ridicat usor zgariata pe maini si pe picioare..am luat telefonul ,am format numarul lui Harry si l-am sunat ...raspunse dar nu vorbea...
-Harry...i-am spus numele plangand.
-Andra ! incepuse sa planga si el..Zayn luase telefonul
-Andra!Andra unde esti ? Esti bine ? Venim sa te luam , unde esti ? 
-Nu stiu unde sunt...sunt ranita pe maini si pe picioare..
-A..Andra..imi pare rau..e vina mea..vreau sa te gasesc,sa te iau in brate si sa nu iti mai dau drumul..Harry plangand
-Harry , nu e vina ta..e vin...Harry au venit ! S-au intors ! Trebuie sa inchid .
-Andra astea...
           Am inchis. Am sters numarul,am pus telefonul la locul lui si m-am asezat din nou .  *
-Am inregistrat apelul ! Stim unde se afla . Sunt in vechiul depozit - Politistul
-Sa mergem - Niall
       Au plecat toti cu masina politiei . Zayn ii trimise un mesaj Vittoriei
     "Au gasit locul unde se afla,ne ducem sa o luam ! "
* - Ce se aude ? - X
   -Politia ! Trebuie sa ne ascundem - Y
   -Tu vii cu noi ! Daca scoti un sunet nu ai sa mai vezi pe nimeni . -X
   
M-au luat de maini si m-au ascuns dupa niste cutii , ei s-au dus dupa niste masinarii . Intrase politia..Nu au lasat baietii sa intre ...Au vazut ca nu este nimeni si au dat sa iasa..Vroiam sa tip..dar dupaia..ne-ar fi putut omori pe toti . Am intors capul si la fereastra l-am vazut pe Liam . Am incercat sa ma agit , dar nu prea tare m-ar fi vazut cei 2. Liam se apropiasera de fereastra , cu o mana la ochi se uita innauntru . am inceput sa misc din cap si din picioare...Liam se indepartase repede de la fereastra si fugi...ma vazuse . Au mai intrat alti 5 politisti si au inceput sa caute..dupaia cei 2 au inceput sa impuste . Prin spate venise Zayn si Louis , mi-au dezlegat mainile si picioarele . Chiar daca eram ranita pe tot corpul i-am strans foarte tare in brate . Politia reusi sa ii prinda pe cei 2 . Era baiatul din poza de langa Harry si inca unul..
  -Unde este Harry ? 
  -Uite-l ! imi spuse Zayn aratand spre usa... Avea ochii umflati..inlacrimati..
     Cand l-am vazut m-am ridicat si am fugit aruncandu-ma in bratele lui...
-Andra !. incepuse sa planga si ma tinea strans in brate
-Imi pare rau ! - eu 
-Sa nu mai pleci de langa mine - Harry
      "Am gasit-o! Este ranita dar este bine . Trebuie sa o ducem in spital sa o dezinfecteze,ne intoarcem repede "' - Zayn ii trimise sms Vittoriei
   Au venit si baietii , i-am luat pe toti in brate . 
-Trebuie sa urcati in salvare - Politia
-Vin cu ea ! - Harry
-Ne gasim la spital ? - Liam
-Trebuie doar sa o dezinfecteze ! - Politia
-Mergeti acasa,raman eu cu ea. Ne intoarcem repede . -Harry
     Am urcat in salvare si am plecat spre spital...


(Imi cer scuze daca sunt greseli gramaticale..e 1 noaptea :)..as vrea sa stiu si parerea voastra..mi-ar face placere sa va citesc commentariile )

4 comentarii: