I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 26 mai 2012

Directioner Shopping

  Hello ! Am vrut sa pun cateva imagini cu ceea ce mi-am cumparat ieri :D
1) Tricou Alb - I Love London - 7 euro 
  




















2) Cercei cu steagul Marei Britaniei - 3.50 euro






















3) Revista originala One Direction - 2.50 euro











































       Luni trebuie sa imi ajunga cartea Dare to Dream si CD-ul in format de Jurnal . Abia astept sa il vad pentru ca am inteles ca este rar acest jurnal..este cd-ul dar are in plus pagini scrise direct de Niall,Harry,Louis,Zayn si Liam . Autografe, stikere, poze si lucruri scrise de fan..oricum cand o sa imi ajunga am sa scriu si aici cateva lucruri care sunt in carte despre fiecare . Asa este cartea si jurnalul . :


A si..ce parere aveti despre capitole ? :) :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu