I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 19 mai 2012

Capitolul 12


Sambata dimineata..Alarma suna la 06:55 . -.- Am uitat sa scot alarma pentru weekend . 
Louis batea cu pumnul in perete , camera lui era langa a noastra . 
-Inchide alarma ! E 7 ceasul ! - Louis
    Am dat cu pumnul in ceas si am inchis alarma . Am pus din nou capul pe perna si m-am trezit pe la 9 jumate . Harry dormea . Mi-am facut un dus , l-am pupat pe Harry pe obraz si se trezise . 
-Trezeste-te somnorosule , e 10 ceasul . 
-A ? Atunci pot sa mai dorm ! - Harry
-Da'te jos !
  Harry se schimba, am coborat jos , era doar Zayn si Liam pe canapea cu Danielle si Na' . Niall era in bucatarie cu Eleanor si Louis . 
      Na' se ridicase si se duse in bucatarie . Isi puse niste salam cu paine . L-a lasat pe masa si a urcat sa o trezeasca pe Lori si Vitty  . Cobori doar cu Lori . Vitty inca dormea . 
-Unde e salamul ? - Na' 
   Niall facea pasi in spate . Dupa 2 minute Na' il fugarea pe Niall prin casa , ii mancase salamul . 
               Mai tarziu ne-am strans toti pentru pranz . Dupaia i-am ajutat pe baieti sa aduca valizele jos . Trebuiau sa plece . I-am imbratisat pe toti  si am intrat in casa. 
-Fetelor,schimbati-va si iesim acum, ne plimbam putin si dupaia mergem la dans-Danielle
-Cum trebuie sa ne imbracam . - Vitty
-Azi cred ca facem hip-hop . Danielle
         Ne-am schimbat toate  . Eleanor,Lori si Na' s-au razgnadit si vroiau si ele sa se inscrie la dans . Ne-am plimbat intr-un parc , ne-am luat cate un milkshake si ne-am dus la sala . Ne-am schimbat in vestiare si am intrat innauntru . Wow . Eram deja indragostita de acel loc , oglinda pe tot peretele , lumini puternice si muzica la maxim :X
            La 18:30 am iesit de la dans,ne-am dus int-un supermarket si am luat tot felul de prostii.
-In seara asta ne imbatam! - Na '
-E seara fetelor ! - Eleanor
-Yea ! Numai sa nu ii daramam casa lui Louis ! - Danielle


     Am desfacut toate pungile cu chipsuri , eclere , bere de toate . Ne-am asezat pe canapea am stins lumina si ne-am uitat la un film horror .  Vitty si Lori tipau la fiecare miscare pentru ca volumul era la maxim . Na' era urcata pe canapea cu Lori , dansau , Vitty a vrut sa urce si ea , s-a apucat de fete dat si-au pierdut echilibrul si au cazut toate 3  . Dupa 2 minute Eleanor ma fugarea prin casa cu tubul de frisca in mana , Danielle nu stiu cum a ajuns si ea pe jos cu fetele..in fine..toata noaptea a fost o nebunie ...si un dezastru in casa..a 2 zi de dimineata am inceput sa facem curatenie generala . 
          #Dupa 4 zile : Cu baietii ne auzem prin telefon mereu..dar ne lipseau . In casa eram doar eu,Vitty,Lori si Na ' . Dupa 20 de minute Eleanor si Danielle intrase in casa.
-Faceti-va bagajele mergem in Irlanda ! - Danielle

4 comentarii: