I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 19 mai 2012

Capitolul 11




 In urmatoarea dimineata am fost trezita de Eleanor,Harry nu era . M-am schimbat si machiat..nu stiu de ce in acea dimineata eram eu cea care era in intarziere.
-Domnisoara Styles ai de gand sa cobori ??- cred ca era Niall... Domnisoara Styles ? De unde a mai scos'o ..
Am coborat scarile cu elasticul in mana incercand sa imi leg parul , mi-am facut o coada putin alta si elasticul se rupse -.-
-2 secunde , trebuie sa imi iau un elastic de par - Eu incercand sa urc scarile . Liam ma trase geanta  .
-Iti sta bine asa ! Acum iesi afara ! - Liam impigandu-ma spre usa . 
-Unde sunt Zayn si Harry ? - Lori
-S-au dus acasa la Harry sa se schimbe - Niall
   Am iesit si ne-am dus spre casa lui Harry,ne asteptau afara ...Louis si Liam erau in fata . In spate era Eleanor,Na' cu Lori in brate ,Niall,Vitty si eu . Harry a vrut sa urce in masina dar Zayn il impinse asa ca , cazuse peste picioarele mele si a Natalyei .
-Auuuuu ! - Na' ...cu un tipat ca se auzea pana in China -.-
   Louis puse capul pe volan . Niall nu se mai oprea din ras iar Harry nu vroia sa il lase pe Zayn sa intre in masina ...
    La scoala am intrat fiecare la locul lui . 
-Andra ! Cum te simti ? Nu te-am mai vazut de ceva zile ! - Katty si Jessy
-Sunt bine , multumesc ! - Le-am salutat si m-am asezat in banca
    Orele treceau repede..biletele cu Eleanor si Na' , ii mai dadeam cate un picior lui Harry si mancam biscuitii lui Niall . 
#Acasa :
-Fetelor , maine dupa-amiaza am lectii de dans , vreti sa va inscrieti? - Danielle
-Da ! Cum sa nu ! - Eu ador dansul . Imi place la nebunie
-Si eu vreau sa vin ! - Vitty
-Fetelor,noi maine la 11:30 trebuie sa ne ducem la un Show in Irlanda.O sa stam o saptamana.-Liam
-Nu ar fi trebuit sa le spunem mai devreme ? -Louis
 -Ehmm..sa zicem ca da ! - Lori
-Ok,toata casa numai pentru fete ! - Na'
-Party !!!! - VItty
-Nu aveti intentia sa daramati casa nu ? - Louis
-Nu se stie ! - ELeanor 
     Vitty era in camera ei . Noi pregateam masa  .
-Nataly o chiemi tu pe Vittoria la masa ? - Louis
    Eram toti asejati la masa. 
- Vittoriaaaaaaaaaa ! Treci la masa ! Tipase Na ' 
    Louis scapase capacul de la tigae .
-Cobor acum !  - Vitty din camera ei 
-Ti-am spus sa o chiemi nu sa urli ! Puteam si eu sa o fac ! - Louis
-Atunci de ce nu ai urlat ? - Na' 
   Incepusera toti sa rada . Vitty coborise . ne-am asezat la masa..dupa o ora ne-am dus sa ne culcam .  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu