I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

sâmbătă, 5 mai 2012

Capitolul 2

-Feteelor!! Coborati ! Au venit baietii . -tipa Louis din sufragerie care era la parter
-Acuum ! - tipase Na' din camera ei care era langa a mea
-Ce tot tipati ! -am spus iesind din camera
   Am coborat usor scarile,Vitty si Lori erau deja jos..aproape ii sufocau.
-Psst !..asteapta-ma ! - era Na' in spatele meu
-Ele sunt Andra si Nataly - le spuse Louis baietilor
-Incantati sa va cunoastem - toti in cor
   I-am luat pe toti in brate.Sa ii vad in fata mea inca mi se parea ireal...
-Poimane incepe scoala .Sunteti pregatite?-intreba Liam
-Da..chiar foarte pregatite-raspunse Lori
-Este doar o mica problema..-Niall
-Cum ar fi?? - Na'
-Nu suntem in aceeasi clasa toti - Zayn
-Suntem separati?? - Eu
-In 4A suntem eu,Louis,Niall,Andra si Nataly . In 4B sunt Liam,Zayn,Vittoria si Lorena - Harry
-Stati linistite,o sa stam mereu cu  voi - Niall
-Multumim - Vitty








Ne-am asezat pe canapea din sufragerie si am inceput sa vorbim cu baietii,Zayn o cam fixa pe Vitty . Eu ma trageam cu ochiul la Harry si Louis ca imi radea in fata de fiecare data . Am vorbit o gramada, fiecare a povestit ceva despre el...era tarziu era 23:10
-Ok,e mai bine sa ne culcam,maine o sa va ducem sa cunoasteti orasul.-Liam
-Baietii raman aici - Louis
-Bine- Vitty cu un zambet 32 de dinti  . :D
   Ne-am pupat de noapte buna .Eu si fetele am urcat sus .Ne'am bagat in pat si..somn usor . 
                                                                 .....
10:34 .Eram prea obosita vroiam sa dorm . Prin casa se auzea galagie...cred ca sa pregateau sa iese.
-Suntem gata ? - Zayn
-Nu,lipseste Andra - Liam
-Ma duc eu sa o trezesc - Na'
   Intrase in camera facand cel mai mare zgomot posibil.
-Andra,trezeste-te trebuie sa plecam.
-N-am chef mi-e somn .
-Trezeste-te am zis - imi spunea tragandu-ma de mana
-Sunt treaza ! - Eram inca cu capul in perna
-Am zis trezeste-te !!! imi aruncase cu o perna in cap
-Sunt treazaa am zis !! am tipat ridicandu-ma in picioare . 
-Ce tot urlati ??? - Louis
-Nimic ! - eu
   In 10 minute eram gata . Par desprins,pantaloni scurti,maieu simplu mov,balerini,geanta si un pic de creion si rimel .
-In sfarsit ! - Zayn
   Harry ma fixa din cap pana in picioare..
  Ne-am dus la masina...si am plecat . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu