I'm Directioner 4 ever

I'm Directioner 4 ever

miercuri, 9 mai 2012

Capitolul 6 - Prima parte

Dimineata m-am trezit la 07:08 . Ma durea capul,gatul si aveam nasul infundat..Ok , am racit !
 -Fir-ar sa fie ..- vorbeam de una singura cu vocea ragusita
             
La 7:30 trebuia sa fiu la lac.Nici nu reuseam sa imi ridic capul de pe perna...nu as fi reusit sa ajung pana la lac.. Am decis sa ii trimit un sms lui Harry sa il anunt ca nu pot sa ma duc..
   "Neata! Harry..unde esti ? "
Trecusera 5 minute si nu raspunsera..asa ca m-am ridicat incet incet si am coborat in bucatarie.
Soarele abia rasarea,in casa era lumina..dar nu destula pentru a vedea ghiozdanul lui Louis . 
  1 Nou Mesaj .
"Neata! Sunt acasa,tu ce faci ? :* " - Harry
-"Acasa..pe jos "..- i-am raspuns
    Dupa 1 minut ma suna . 
-Cum adica esti pe jos ? - Harry
-M-am impiedecat de ghiozdanul lui Louis si am cazut  . - Aveam o voce...o.O
-Ai racit ? 
-Da . ! 
-Ramai acasa,vin acolo , azi nu mergem la scoala - Harry
-Harry nu puteam sa..
-Ne vedem in 20 de minute - si a inchis
-Andra ce faci pe jos ? - Louis ..imbracat doar in pantaloni scurti de pijama
-M-am impiedecat..de ghiozdanul tau ! - M-am uitat la el ca sa isi dea seama ca e si vina lui :D
-Ai racit ?  
    I-am spus  da , din cap . 
-Vina lui Harry - Louis 
-Lou...
-Shh..daca te doare gatul nu trebuie sa mai vorbesti - Louis
    Dupa 10 minute veni si Harry , in trening si fara ghiozdan.
 Intra in casa cu viteza , veni la mine si ma pupase pe frunte . 
 Louis il fluiera de genul "Hou..unde vii fara sa ma saluti ? "
-Neata Louis ! - Harry
-Neata! Unde iti este ghiozdanul ? - il intrebase Louis suspicios
-Acasa!Azi raman cu Andra. Afara plous si ea este racita . Trebuie sa am grija de ea !-Harry
-Stii ca din cauza ta a racit ! - Louis
-De asta acum trebuie sa am grija de ea ! Si ar fi mai bine sa te duci sa te imbraci ca intarzii la scoala . - Harry
  Intre timp Liam,Zayn,Niall venisera . Lori si Na' coborasera in sufragerie.Zayn se tot uita spre scari..cred ca astepta sa coboare Vitty . 
-Louis daca nu cobori noi plecam !  - tipa Niall
-Asteaptaa ca vin acum ! - Louis din camera lui
 Dupaia coborasera si el si Vitty si au iesit. Inainte sa urce in masina Louis venise la geamul de la bucatarie .
-Harry ai grija ce faci ! Si muta-ti masina de pe iarba !!! - tipa Louis
-Pleaca la scoala ! - Harry tragand draperia . 
   Mi-am facut putin ceai..gatul inca ma mai durea..dar reuseam sa vorbesc putin  . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu